Blog ini hanyalah refleksi kepada sebuah kehidupan. Allah ciptakan alam ini agar kita dapat belajar darinya. Kita hanya perlu membuka mata hati untuk mencari apa yang tersirat agar ilmu yang telah sedia ada dapat ditingkatkan lantas disebarkan kepada khalayak agar ianya tidak sia-sia. Ya Allah ya Tuhanku, kenapa payah sungguh untuk aku mengenalimu, sukar sungguh untuk aku mendekatimu. Kenapa setiap kali tiba di persimpangan, jarang sekali aku memilih jalanmu. Adakah telah hitam hatiku, adakah telah gelap pancaindera ke-enamku. Ya Allah, masihkah ada lagi persimpangan untuk ku, agar aku dapat memilih jalan mu selama-lamanya.

Wednesday, August 25, 2010

30 Hari Mencari Ramadhanku...: Antara agama, harta, keturunan dan rupa...

30 Hari Mencari Ramadhanku...: Antara agama, harta, keturunan dan rupa...: "Semalam aku tengok satu video ni (yg kat atas tu la), pastu aku baca la komen-komen org tentang pasangan ni. Ada yang sokong si Samad, ada ..."

No comments:

Post a Comment